Tawaran Tahun 2013

SILA BACA DAHULU PENERANGAN DI BAWAH SEBELUM MELAYARI BLOG INI:

Dengan rendah diri dan redha ilahi, pihak kami menawarkan solusi dan jalan ikhtiar kepada semua permasalahan anda di luar sana melalui barangan yang kami tawarkan di blog ini. Barangan dalam blog ini terdiri daripada barangan permohonan dari alam ghaib, barangan yang kami maharkan daripada guru-guru yang kami yakini mempunyai tahap spiritual yang tinggi dalam bidang masing-masing dan barangan yang kami perolehi secara misteri tanpa melakukan permohonan seperti barangan yang kami perolehi semasa proses rawatan kepada pesakit dan yang tiba-tiba ada di rumah pengasas blog ini. Ketahuilah bahawa setiap barangan ini tiada kuasa melainkan ‘hikmah’ yang Allah s.w.t letakkan semasa penciptaan barangan tersebut. Perlulah difahami bahawa kita wajib meletakkan 100 % pergantungan kita kepada Allah s.w.t. Barangan ini hanyalah ikhtiar dan usaha kita untuk mencapai sesuatu hajat. Sebagaimana yang kita ketahui, hak menentukan hajat kita tercapai adalah hak Allah. Maka di sini, secara jujurnya pihak kami menegaskan bahawa pihak kami tiada daya dan upaya untuk memberi jaminan yang kesemua barangan yang kami tawarkan akan ‘menjadi’ dengan anda kerana hak yang memberi jaminan hanyalah hak Allah s.w.t. Harap maklum dan selamat datang ke blog kami. Sekian, terima kasih.

Sempena tahun ke-6 penubuhan Pusaka Alam 2U yang dulunya dikenali sebagai Pusaka Alam melalui web www.pusakaalam.net,yang ditubuhkan pada pertengahan tahun 2008, kami ingin merakamkan penghargaan yang tertinggi kepada pemahar barangan dan juga peminat ilmu ghaib kami melalui tawaran harga mahar ISTIMEWA khas untuk anda semua.Kami mempunyai ribuan pelanggan yang berurusan dengan kami yang kami jaga 'privasi' pembeli tanpa pemberitahuan tentang pembelian di atas sebab-sebab tertentu.Kami berpengalaman selama 11 tahun dalam bidang spiritual dan mempunyai ramai penuntut dari negara Malaysia, Thailand, Singapura dan Brunei. Juga beberapa pelanggan dari negara Vietnam, Arab Saudi, Turkmenistan,Australia, Indonesia, Britain dan China.InsyaAllah barangan pesanan anda akan sampai paling awal sehari selepas pembayaran ilmu dibuat dan selewat-lewatnya 14 HARI jika tiada kesilapan teknikal ( untuk barangan umum ).Jika barangan khas terutamanya pengisian KHADAM maka tertakluk kepada tempoh masa pengisian dan urusan guru. InsyaAllah.

Assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada semua pelanggan kami yang melayari blog ini. Sukacita dimaklumkan bahawa berkuat kuasa pada 15 Mei 2012, Pihak Pusaka Alam 2U telah membuat penambahbaikan dan pertukaran nilai mahar bagi beberapa ilmu beserta barangan PERCUMA khas untuk pelanggan-pelanggan yang memaharkan ilmu dari kami. Sila layari blog kami untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang perkara ini. Pihak kami juga ingin memaklumkan tentang penambahan kos pos mengikut kawasan anda, HANYA untuk mahar ilmu yang bernilai BAWAH RM100 sahaja. Berikut adalah maklumat penambahan kos tersebut :

1. Sabah dan Sarawak - Tambahan RM10 untuk kos pos
2. Singapura - Tambahan RM60 untuk kos pos
3. Brunei - Tambahan RM80 untuk kos pos

( Pihak kami HANYA menggunakan perkhidmatan POSLAJU SAHAJA
Sebarang pertanyaan sila hubungi Master Zul di talian 011-14409617 ( sms @ call ). Sekian, terima kasih.

Tawaran Diskaun Untuk barangan terpilih akan dilanjutkan dari masa ke semasa
Untuk ahli baru, hanya sertai ahli blog kami dan anda turut mendapat tawaran hebat ini. Hanya klik " join " di item Followers yang terdapat di sebelah kanan blog kami dan anda terus akan menikmati tawaran terhebat kami ini.Sila maklumkan penyertaan anda kepada kami semasa ingin memaharkan barangan kami.

PERINGATAN :

1.Pihak Pusakaalam2u juga tidak akan melayan dan tidak berminat untuk menjadi tempat bertanya kepada individu yang memaharkan keilmuan mistik dari sumber yang tidak ada kaitan dengan pihak Pusakaalam2u sendiri.Pihak kami tidak berminat untuk menjadi tukang scan dan kaunter pertanyaan anda jika anda memaharkan barang itu dari pihak lain yang tiada kena mengena dengan pihak kami. ( INI BAGI MENGELAKKAN SEBARANG KEJADIAN YANG TIDAK DIINGINI BERLAKU )

2.Pihak Pusakaalam2u sekarang ini tiada kena mengena dengan bekas pemilik blog ini yang terdahulu iaitu Syeikh Muhammad Solihen ( Melainkan dalam hal tertentu ) Harap maklum!

3.Akhir sekali, kepada mana-mana individu yang tidak senang dengan blog kami yang menyebarkan 'khabar angin' yang kurang menyenangkan tentang blog ini. Kami mengucapkan ribuan terima kasih. Pihak kami mendoakan semoga anda berjaya di dalam bidang yang anda ceburi serta mendapat rahmat dari Allah s.w.t. di dunia dan di akhirat. Pihak kami tidak ada kelapangan masa untuk melayani perkara seperti ini.

Pihak kami juga menyediakan perkhidmatan ikat cincin yang kami yakini dapat memenuhi kepuasan dan mengikuti citarasa pelanggan kami. Kami mempunyai tukang cincin yang berpengalaman lebih 16 tahun dalam bidang pertukangan cincin dan antara yang terbaik di Pantai Timur. Sebagaimana yang kita sedia maklum, di Malaysia hasil pertukangan cincin dan logam yang terbaik adalah dari negeri Terengganu dan Kelantan. Bagi pelanggan yang menempah cincin maka kami memohon agar diberikan masa 1 ke 14 hari untuk disiapkan ikatan cincinnya itu. Jika terdapat kelewatan yang melebihi masa tersebut, maka pihak kami akan memberikan ‘ Hadiah misteri ’ beserta cincin yang ditempah tersebut atas kesilapan dan kelewatan pihak kami.

Sebarang pertanyaan sila hubungi kami di talian : 011-14409617 ( MASTER ZUL ) .

Sekian, terima kasih.

Sunday, 20 July 2014

Batu Bima Sakti Jenis B ( JUALAN CUCI GUDANG PERTAMA )



Maharnya : - RM 40.00    (batu sahaja)
MAHAR TAWARAN JUALAN CUCI GUDANG DARI 9 JULAI - 9 OKTOBER 2014 ( potongan 30% ) : RM30
                     
Batu ini merupakan hasil daripada ' kejuruteraan sintetik ' dari alam sebelah yang cantik untuk tatapan mata anda. InsyaAllah berkhasiat untuk :

1.Penyeri Aura tubuh 
2.Pendinding yang ampuh
3.Pelarisan perniagaan
4.Pengasihan lawan jenis

InsyaAllah hanya ada sebiji sahaja.Siapa cepat dia dapat. 

BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT KE AKAUN ATAS NAMA “ AHMAD HAFIZUDDIN LUTFI BIN KADIR ”
~ PENGURUS KEWANGAN SYARIKAT~
( PILIH MANA-MANA SATU AKAUN YANG MEMUDAHKAN PROSES PEMBAYARAN ANDA )

NO
NAMA BANK
NOMBOR AKAUN
1.
MAYBANK
1630-1948-3075
2.
BSN
11105-29-00004105-4
3.
AMBANK
161-002-002698-0
4.
PUBLIC BANK
4-8714073-17
5.
TABUNG HAJI
630501048356540
6.
CIMB BANK
1305-0003830-20-8
7.
RHB BANK
1-13056-0008203-1
SELEPAS SELESAI URUSAN PEMBAYARAN, SILA HANTARKAN BUTIRAN TENTANG PEMBAYARAN SEPERTI DI ATAS MELALUI ( CEK/BANK-IN@DEPOSIT ) MELALUI 2 LANGKAH BERIKUT:
1) SMS KE NOMBOR: 017-5959321
2) SMS NAMA PENUH BIN AYAH DAN IBU, TARIKH LAHIR DAN ALAMAT RUMAH SERTA BARANG YANG DIPESAN. 

SELEPAS ITU KAMI AKAN MEMAKLUMKAN KEPADA ANDA PROSES SETERUSNYA SEHINGGA BARANG SELAMAT SAMPAI KE TANGAN ANDA. INSYAALLAH.


Batu Bima Sakti Jenis A ( JUALAN CUCI GUDANG PERTAMA )




Maharnya : - RM 40.00    (batu sahaja)
MAHAR TAWARAN JUALAN CUCI GUDANG DARI 9 JULAI - 9 OKTOBER 2014 ( potongan 30% ) : RM30 
                   
Batu ini merupakan hasil daripada ' kejuruteraan sintetik ' dari alam sebelah yang cantik untuk tatapan mata anda. InsyaAllah berkhasiat untuk :

1.Penyeri Aura tubuh 
2.Pendinding yang ampuh
3.Pelarisan perniagaan
4.Pengasihan lawan jenis

InsyaAllah hanya ada sebiji sahaja.Siapa cepat dia dapat. 

BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT KE AKAUN ATAS NAMA “ AHMAD HAFIZUDDIN LUTFI BIN KADIR ”
~ PENGURUS KEWANGAN SYARIKAT~
( PILIH MANA-MANA SATU AKAUN YANG MEMUDAHKAN PROSES PEMBAYARAN ANDA )

NO
NAMA BANK
NOMBOR AKAUN
1.
MAYBANK
1630-1948-3075
2.
BSN
11105-29-00004105-4
3.
AMBANK
161-002-002698-0
4.
PUBLIC BANK
4-8714073-17
5.
TABUNG HAJI
630501048356540
6.
CIMB BANK
1305-0003830-20-8
7.
RHB BANK
1-13056-0008203-1
SELEPAS SELESAI URUSAN PEMBAYARAN, SILA HANTARKAN BUTIRAN TENTANG PEMBAYARAN SEPERTI DI ATAS MELALUI ( CEK/BANK-IN@DEPOSIT ) MELALUI 2 LANGKAH BERIKUT:
1) SMS KE NOMBOR: 017-5959321
2) SMS NAMA PENUH BIN AYAH DAN IBU, TARIKH LAHIR DAN ALAMAT RUMAH SERTA BARANG YANG DIPESAN. 

SELEPAS ITU KAMI AKAN MEMAKLUMKAN KEPADA ANDA PROSES SETERUSNYA SEHINGGA BARANG SELAMAT SAMPAI KE TANGAN ANDA. INSYAALLAH.


Saturday, 19 July 2014

Cincin Tanduk Kerbau Landau Balau Bermotifkan Corak Matahari Bertatahkan Permata Zircon ( SAIZ 20 )





Maharnya : RM350 ( Hanya ada sebentuk sahaja!!! )
( SAIZ 20 )

Cincin Tanduk Kerbau Landau Balau Bermotifkan Corak Matahari Bertatahkan Permata Zircon ini merupakan sebentuk cincin yang diminta dimaharkan kepada pengasas blog oleh seorang sahabat beliau yang juga merupakan ahli bidang mistik dan spiritual. Cincin ini merupakan antara yang paling sukar ditemui oleh pengasas blog sendiri. Pernah dimaharkan dalam blog kami pada tahun 2009 masa itu kami beroperasi di www.pusakaalam.net.Antara khasiat yang telah dirasai oleh beliau sendiri ( dengan izin Allah ) adalah:

1.Kebal Sihir ( Pemakai tidak akan terkena sihir )
2.Penunduk sekalian makhluk halus.
3.Penawar sihir, santau, ilmu hitam dan sebarang gangguan makhluk halus.
4.Pengundang rezeki dan kasih sayang.
5.Peredam kemarahan orang ( orang tak jadi marah kepada si pemakai )
6.Pendinding yang ampuh.
7.Penawar dan peluntur kesaktian manusia yang mengamalkan ilmu hitam atau sihir ( Ilmu hitam akan tawar jika berhadapan dengan si pemakai Tanduk Kerbau Landau ini )
8.Segala kejahatan manusia, jin,iblis dan syaitan yang dikenakan kepada si pemakai Tanduk Kerbau Landau ini akan berbalik kepada yang melakukan kejahatan itu.
9.Penunduk kepada binatang buas.
10.Pelaris yang ampuh dan bagus untuk dipakai oleh orang berniaga.
11.Telah diisikan dengan Ilmu Doa Karomah Nabi Khidir a.s. untuk pelbagai manfaat dan kelebihan untuk kegunaan si pemakai.

Hanya dimaharkan kepada mereka yang benar-benar serius untuk memiliki 'barang istimewa' ini memandangkan barang ini merupakan salah satu 'hot item' di dalam blog kami. InsyaAllah. Sekian, terima kasih.


BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT KE AKAUN ATAS NAMA

“ AHMAD HAFIZUDDIN LUTFI BIN KADIR ”

~ PENGURUS KEWANGAN SYARIKAT~

( PILIH MANA-MANA SATU AKAUN YANG MEMUDAHKAN PROSES PEMBAYARAN ANDA )

NO NAMA BANK NOMBOR AKAUN
1. MAYBANK : 1630-1948-3075
2. BSN : 11105-29-00004105-4
3. AMBANK : 161-002-002698-0
4. PUBLIC BANK : 4-8714073-17
5. TABUNG HAJI : 630501048356540
6. CIMB BANK : 1305-0003830-20-8
7. RHB BANK : 1-13056-0008203-1

SELEPAS SELESAI URUSAN PEMBAYARAN, SILA HANTARKAN BUTIRAN TENTANG PEMBAYARAN SEPERTI DI ATAS MELALUI ( CEK/BANK-IN@DEPOSIT ) MELALUI 2 LANGKAH BERIKUT:

1) SMS KE NOMBOR: 017-5959321

2) SMS NAMA PENUH BIN AYAH DAN IBU, TARIKH LAHIR DAN ALAMAT RUMAH SERTA BARANG YANG DIPESAN.

SELEPAS ITU KAMI AKAN MEMAKLUMKAN KEPADA ANDA PROSES SETERUSNYA SEHINGGA BARANG SELAMAT SAMPAI KE TANGAN ANDA. INSYAALLAH.

Batu Wali Merah Pengisian Tuah ( JUALAN CUCI GUDANG PERTAMA )



Maharnya : - RM120 ( Untuk saiz besar )

MAHAR TAWARAN JUALAN CUCI GUDANG DARI 9 JULAI - 9 OKTOBER 2014 ( potongan 40% ) : RM72

InsyaAllah pada kesempatan kali ini saya akan mendedahkan tentang khasiat dan kekuatan Batu Warisan Para Wali Merah. Batu Warisan Para Wali Merah merupakan salah satu barangan yang paling laris dalam blog Pusaka Alam 2U.  Dengan penjelasan ini diharap tuan atau puan semua berpuas hati dengan perincian tentang kekuatan batu ini sebelum membuat keputusan untuk memilikinya. Batu Warisan Para Wali Merah (sejenis akik @ agate). Inilah khasiatnya yang diisi dan diwakaf dengan amalan para wali dan mempunyai khadam yang menjaga batu ini. Barangsiapa yang mengamalkannya atau jika tidak boleh mengamalnya cukup hanya menyimpannya pada dirinya atau di simpan di rumahnya atau sentiasa ada bersamanya.Maka tiada boleh rapat jin dan syaitan padanya atau ke dalam rumahnya. Juga terlepas dia daripada azab sensara dan sentiasalah dia dihormati orang dan rezeki pun melimpah kepadanya dan terlepaslah dia dari segala orang yang membuat fitnah dan luputlah dia dari sekalian bala dan jika ada si pemakai ada berhutang nescaya terlepaslah si pemakai daripada hutangnya dan semua musuhnya pun binasalah. Kelebihan padanya sesungguhnya amatlah banyak tetapi cukuplah sekadar itu sahaja yang boleh saya ceritakan.
 

Adapun saya mengharapkan bahawa tuan  atau puan semua telah faham tentang hakikat pemakaian batu cincin dan permata, jika masih belum tahu tentang perkara ini, sebaik-baiknya tuan atau puan dapat membuka laman web saya, dan baca serta fahami perkara ini yang saya jelaskan di halaman utama bahagian atas sekali. Saya akan menerangkan  tentang hakikat penggunaan dan pemakaian batu dan permata supaya tuan atau puan tidak melangkaui batas-batas tuntutan agama dalam urusan ini dan dalam apa pun perkara seharian yang di jalankan. Semoga kita semua sentiasa mendapat  rahmatNya. InsyaAllah.

Berikut adalah khasiat dan kekuatan Batu Warisan Para Wali Merah ini:

1.Sebagai medium atau perantaraan  pagar diri daripada pekerjaan jahat orang yang ingin berbuat  sedemikian kepada kita  samada secara zahir atau ghaib.
2.Pagar diri, keluarga dan rumah daripada dimasuki syaitan.
3.Memancarkan aura kewibawaan dimana orang akan suka dan mendengar percakapan mahupun arahan kita.
4.Membuka pintu kekayaan di mana rezeki akan datang melimpah ruah asal ada usaha.
5.Menjadi penawar pada penyakit zahir dan batin.
6.Berupaya menghadirkan kekuatan dan  keyakinan yang tinggi sesuai dengan keadaan diri masing-masing.
7.Musuh akan jadi gerun dan takut menghadapi kita.
8.Pelaris ampuh bagi orang berniaga.
9.Membuka pintu untuk mendapat ilmu laduni. 

10.Kehadiran kebal dan anti cukur pada suatu keadaan yang terdesak.
11.Kita tidak akan binasa selagi berpegang atas keyakinan pada Allah.

12.Diisikan dengan Asma' Karomah Ghoibul Nabi Khidir a.s. sebanyak 2999 kali bersama wirid kerezekian yang ampuh khas untuk melariskan usaha, perniagaan dan pengasihan.
13.Untuk tuah dan juga keberuntungan

 dan banyak lagi yang saya tidak dapat tuliskan disini. Melainkan hanya individu yang pernah memakai Batu Warisan Para Wali Merah sahaja tahu dan merasakan manfaat dari batu ini.


Salah satu testimoni dari pelanggan kami :

En. Ahmad K dari Sandakan, Sabah. ( 017-57XXXXX )
" Terima kasih Syeikh sebab hari tu aku ada pakaikan batu ini terlibat satu kemalangan bersama kawan. Dia cedera teruk juga tapi aku hanya cedera ringan. Yang pelik moto aku yang bawa dia hanya tumpang saja bah. Aku yang melambung dia berguling saja tapi dia patah tangan aku luka sikit di lengan.Mungkin sebab aku pakai batu ini. Syukur kepada Allah ya tidak rugi aku beli batu ini."

Sunday, 13 July 2014

BARANG APAKAH INI???





MINYAK ASMA' KAROMAH GHOIBUL NABI KHIDIR A.S. ( HOT ITEM PUSAKA ALAM )



Maharnya : RM130 ( Satu Set Mandian terdiri dari 6 botol untuk mandian terapi dan sebotol untuk pendinding rumah atau premis perniagaan serta mana-mana kawasan yang hendak dibuat pendinding )

Minyak Asma' Karomah Ghoibul Nabi Khidir a.s. terdiri daripada pati haruman limau dan pati debunga serta ramuan khas yang dimohon dari alam ghaib beserta pengisian ayat-ayat suci Al-Quran, Solat Hajat dan energi semulajadi bumi. Serta mempunyai 66 barang semulajadi yang menjadi sumpahan dan pendinding kepada energi negatif serta makhluk halus yang jahat. Daripada campuran bahan-bahan berikut maka terhasillah suatu energi yang dapat memberikan kesegaran, kekuatan dan kecantikan luaran tubuh badan dan wangiannya sangat bermanfaat bagi proses terapi dalaman merangkumi pembersihan, pemulihan dan pendinding pada elemen roh, jasad dan semangat manusia itu sendiri. InsyaAllah.

InsyaAllah ( DENGAN IZIN ALLAH ) berkhasiat untuk :

Khasiat dari sudut masalah spiritual / kerohanian :
1.Berupaya membuang dan menjadi pemutus ikatan saka
2.Penghancur kepada semua jenis ilmu sihir, ilmu hitam, santau, sihir Wicca ( Orang Asli Pagan ), Sihir Freemason dan Illuminati, Voodoo dan sebagainya
3.Pembuka aura asal jasad dan cahaya pendiri manusia
4.Pemusnah kekuatan susuk dan mampu menghaibkan susuk dalam tubuh manusia ( Sudah terbukti )
5.Penjauh energi negatif ( Pemilik minyak ini akan dimusuhi oleh pengamal ilmu sihir dan ilmu hitam )
6.Penghancur masalah Sengkolo yakni masalah sakat badan dengan izin Allah
7.Pembuka aura sejati diri. InsyaAllah dapat membuka bintang terang kehidupan
8.Menjauhkan dan menghindari masalah malang, bala, sumpahan dan penolak energi negatif

Khasiat dari sudut permasalahan  rumahtangga :
1.Pemanis diri dan wajah
2.Menaikkan seri wajah
3.Memberikan kesegaran kepada diri merangkumi roh, jasad dan semangat
4.Ikhtiar supaya sentiasa dikasihi suami atau isteri
5.Melembutkan hati suami atau isteri
6.Mengembalikan dan menguatkan semangat
7.Menghilangkan keletihan harian
8.Mengembalikan kepercayaan diri
9.Menghadirkan ketenangan diri
10.Supaya selalu diingati suami atau isteri
11.Menghilangkan rasa jemu dan bosan dengan suami atau isteri
12.Ikhtiar untuk mengeratkan hubungan kasih sayang
13.Medium mengekalkan kasih sayang supaya berpanjangan

Khasiat dari sudut permasalahan jodoh:
1.Menaikkan seri wajah dan pemanis diri
2.Daya tarik perhatian lawan jenis yang kuat
3.Nampak menawan pada pandangan orang lain
4.Mudah didampingi dan bergaul
5.Menambah dan menguatkan kepercayaan diri
6.Selalu dikasihi orang lain
7.Selalu diingati orang lain

Khasiat dari sudut permasalahan anak-anak :

1.Sebagai medium penerang hati
2.Menguatkan daya ingatan dalam pembelajaran
3.Penenang diri dalam menghadapi peperiksaan
4.Mudah mendengar kata dan taat kepada ibu bapa
5.Mengembalikan semangat untuk belajar
6.Mempercepatkan pemahaman dalam pelajaran
7.Menambahkan kecergasan
8.Menghilangkan tabiat buruk dan kelakuan tidak baik

Khasiat dari sudut permasalahan perniagaan :

1.Pelaris perniagaan
2.Ikhtiar memurahkan rezeki
3.Dihormati orang dan pelanggan
4.Medium membawa tuah dan membuka bintang terang kehidupan
5.Pembuka jalan kepada perniagaan
6.Melancarkan urusan perniagaan
7.Selalu bersemangat dan tidak mudah putus asa

Khasiat dari sudut pengandaman

1.Menaikkan seri wajah pengantin
2.Menimbulkan cahaya pada wajah
3.Kelihatan segar selalu
4.Pendinding dan pemagar semasa perarakan pengantin
5.Menambahkan keyakinan diri pengantin
6.Menghilangkan rasa gemuruh dan berdebar
7.Menjauhkan segala kejadian tidak diingini berlaku semasa majlis berjalan
 
Sila hubungi Tuan Syeikh untuk keterangan lanjut. Harap maklum.

Antara testimoni pengguna :

En.Z dari Sungai Petani 016-473****
" Hari pertama saya mandi, saya ada rasa macam garam atau kristal sebesar garam halus keluar di dahi saya. Tubuh saya rasa ringan, saya rasa lebih tenang dan masalah saya akhirnya sembuh. Terima kasih Syeikh.Saya gembira dengan keadaan saya sekarang."

Puan H dari Selangor 011-231*****
" Hari pertama mandi saya rasa letih sangat sampai tertidur. Sampai hari ketiga baru saya rasa lapang dan segar. Masuk hari kelima badan saya habis gatal2, badan jadi panas, muka macam naik ruam dan gatalnya macam kena ulat bulu. Tapi dalam 2 ke 3 jam sahaja. Saya rasa lepas saya mandi memang ada perubahan. Alhamdulillah syukur."

En.Azman dari Damansara 012-245****
" Saya biasa ditindih pada masa saya tidur. Dah banyak tempat saya pergi berubat namun belum sembuh-sembuh juga.Saya hanya order minyak ini melalui pos.Saja la nak cuba. Mandi hari pertama tu saya perasan nampak macam ada asap halus keluar kat rambut saya kebetulan saya mandi mengadap cermin dalam bilik air. Lepas tu malam tu saya tidur mimpi pelik-pelik dan menakutkan. Masuk hari ketiga saya rasa lenguh sangat dan badan panas macam nak demam. Akhirnya selepas dah habis kesemua mandian tu. Alhamdulillah sampai sekarang saya dah lena tidur.Tiada sebarang gangguan. Dapat la rasa tidur nyenyak. Terima kasih Syeikh. Semoga dirahmati Allah."

Ini hanyalah beberapa testimoni yang dihantar melalui mesej Hp dan whatapps. Identiti pesakit tidak didedahkan atas permintaan mereka. Sudah berpuluh dan mungkin mencapai angka ratus orang yang menggunakan minyak ini dan mendapat manfaatnya. Anda bila lagi???

BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT KE AKAUN ATAS NAMA
“ AHMAD HAFIZUDDIN LUTFI BIN KADIR ”
~ PENGURUS KEWANGAN SYARIKAT~
( PILIH MANA-MANA SATU AKAUN YANG MEMUDAHKAN PROSES PEMBAYARAN ANDA )

NO
NAMA BANK
NOMBOR AKAUN
1.
MAYBANK
1630-1948-3075
2.
BSN
11105-29-00004105-4
3.
AMBANK
161-002-002698-0
4.
PUBLIC BANK
4-8714073-17
5.
TABUNG HAJI
630501048356540
6.
CIMB BANK
1305-0003830-20-8
7.
RHB BANK
1-13056-0008203-1
SELEPAS SELESAI URUSAN PEMBAYARAN, SILA HANTARKAN BUTIRAN TENTANG PEMBAYARAN SEPERTI DI ATAS MELALUI ( CEK/BANK-IN@DEPOSIT ) MELALUI 2 LANGKAH BERIKUT:

1) SMS KE NOMBOR: 017-5959321

2) SMS NAMA PENUH BIN AYAH DAN IBU, TARIKH LAHIR DAN ALAMAT RUMAH SERTA BARANG YANG DIPESAN
SELEPAS ITU KAMI AKAN MEMAKLUMKAN KEPADA ANDA PROSES SETERUSNYA SEHINGGA BARANG SELAMAT SAMPAI KE TANGAN ANDA. INSYAALLAH.

Saturday, 12 July 2014

GELIGA LIPAN BARA HITAM SEPASANG ( SOLD )



Maharnya : RM300
SUDAH DIMAHARKAN.HARAP MAKLUM!!!
Geliga lipan ini diperolehi daripada ritual permohonan dari alam ghaib pada bulan Syaaban lepas. InsyaAllah ada manfaat dan khasiatnya kepada manusia. Sememangnya sukar diperolehi jenis yang berwarna hitam seperti ini. Ramai yang mengetahui kelebihan geliga lipan akan mencari geliga lipan yang berwarna hitam biasanya. Mungkin kerana kelebihannya yang tersendiri.

( Khasiatnya ) :
1.Jika sudah serasi dengan pemilik baru, insyaAllah pemilik tersebut mampu membaca fikiran seseorang tetapi harus diingat kebolehan ini juga memakan diri sendiri jika tersalah langkah atau digunakan pada jalan yang salah.
2.Selain itu khasiatnya juga dikatakan mampu menembusi sesuatu yang dingini. ( Hal yang baik-baik sahaja )
3.Sebagai penawar bisa
4.Mampu memberi tuah kepada si pemilik seperti murah rezeki.

Akan diterangkan selepas proses pindah milik. Hanya ada sepasang dengan kami. Siapa cepat dia dapat. Harap maklum.


BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT KE AKAUN ATAS NAMA
“ AHMAD HAFIZUDDIN LUTFI BIN KADIR ”
~ PENGURUS KEWANGAN SYARIKAT~
( PILIH MANA-MANA SATU AKAUN YANG MEMUDAHKAN PROSES PEMBAYARAN ANDA )

NO
NAMA BANK
NOMBOR AKAUN
1.
MAYBANK
1630-1948-3075
2.
BSN
11105-29-00004105-4
3.
AMBANK
161-002-002698-0
4.
PUBLIC BANK
4-8714073-17
5.
TABUNG HAJI
630501048356540
6.
CIMB BANK
1305-0003830-20-8
7.
RHB BANK
1-13056-0008203-1
SELEPAS SELESAI URUSAN PEMBAYARAN, SILA HANTARKAN BUTIRAN TENTANG PEMBAYARAN SEPERTI DI ATAS MELALUI ( CEK/BANK-IN@DEPOSIT ) MELALUI 2 LANGKAH BERIKUT:
1) SMS KE NOMBOR: 017-5959321

2) SMS NAMA PENUH BIN AYAH DAN IBU, TARIKH LAHIR DAN ALAMAT RUMAH SERTA BARANG YANG DIPESAN
SELEPAS ITU KAMI AKAN MEMAKLUMKAN KEPADA ANDA PROSES SETERUSNYA SEHINGGA BARANG SELAMAT SAMPAI KE TANGAN ANDA. INSYAALLAH.